Kft. – Korlátolt felelősségű társaság

Könyvelés

Teljes körű könyvelési és ügyviteli feladatok ellátása az aktuális törvényeknek és rendeleteknek megfelelően. Analitikák, kimutatások készítése, évközi és év végi bevallások elkészítése és határidőn belüli benyújtása előzetes egyeztetések után (NAV: áfa, társasági adó, cégautóadó, egyéb adóbevallások pl: EVA; Önkormányzatok: iparűzési adó, kommunkális adó; Cégbíróság: mérleg, eredmény kimutatás, kiegészítő melléklet; KSH: az előírt adatszolgáltatások teljesítése), adatbejelentések, változásbejelentések benyújtása.

Visszamenőleges könyvelés

Igény szerint korábbi időszak újrakönyvelése, leellenőrzése, esetleges önellenőrzések elkészítése és benyújtása. Le nem könyvelt időszakok rendbetétele, könyvelése, analitikák elkészítésével, a hiányzó bevallások pótlásával.

Bérügyintézés

Alkalmazottak ki- és bejelentése, szabadság nyilvántartás, bérszámfejtés, táppénzes ügyek intézése, munkáltatói igazolások és adóigazolások kiadása, kilépő papírok elkészítése. Fizetendő jráulékokról tájékoztatás. Kapcsolódó bevallások elkészítése, határidőben történő beadása (NAV: bejelentés, kijelentés, járulék bevallás, szakképzési hozzájárulás bevallás; OEP: táppénz igény). Tulajdonosoknak és az alkalmazottaknak szja bevallás elkészítése külön díjazás nélkül.

Egyéb kényelmi szolgáltatások

Képviselet ellátása hatósági eljárások lefolytatásánál, hivatalos levelezések előkészítése, intézése. Munkaszerződések, bérügyi iratminták szakemberekkel történő előkészítése. Iratait eljuttathatja személyesen, postán, futárral, illetve megállapodás alapján házhoz megyek érte.
Folyamatos elérhetőség, akár esti órákban is.
Ingyenes bemutatkozási lehetőség honlapomon.